fastlagstisdag

väldigt va oaktiv ja ha vari nu -.- mer än en vecka sen ja skrev sist, men jaa ja tror int nån ha dött av de ^^ sportlov har ja nu äntligen o de sir ut som om slute på de sku bli väldigt bra. måndag, tisdag va bara hemmadagar, fast hadd ändå feber så lika bra de då. men från och med imåron händer de.

onsdag: alina-day^^ hah ! ja men de blir no riktit toppen de ! :DDD får si va vi hittar på fö skojj.  torsdag: the curious case of benjamin button me olli o lite annat skojj (: fredag: kärkkäinen me hottalöf C: lörda igen blir väll tråk bara men sen på sönda e madde hemma ^^ säkert massa film då ;D sen skola igen, yeyy (N) men denhär perioden verkar bli ganska bra så no överlever ja.

idaa ha ja vari så dukti att ja t.om. ha städa mitt rum, riktit helt igenom (nästan) alla lådor och skåp ^^ de to en stund men me bra musik o int nå annat ti sätt tiden på så gick de bra.

hahha, pappa ser på fotboll åså mittiallt hör ja: hey baberiba ! ja ba woot ? xD hahah, skoj x))

imåron då me alina, kommer no trorligen bilder om ja får me mig kameran ^^ men nu kommer lite bilder från i helgen när chris och stefanie var till stan och madde och jag hade väldigt kul me dem :b


madde och stefanie sjunger singstar


jag och chris spelar nhl 07


noou ! x)


liza: yey, måål! ;D chris: nou (och int igen kan jag giss ;D)
jag vann 9-2 ^^

de om den helgen ^^ lovar int att ja skriver imåron men senast på sönda lovar ja ^^ då kommer de bilder också. ha de bra. pyss !
Livet enligt Liza | |
Upp