första och sista dagen

så skönt, alltså jag kan inte ännu förstå hur skönt de kommer att vara att sova så länge man vill och aldrig stiga upp ur sängen om man så vill ! inga tider att passa och inga planer (hittills), super ! :) sportlov alltså snart ! första dagen på 5e perioden nu men sista riktiga skoldagen före sportlovet (: och dagen gick bra dessutom ! =D första lektionen geoglofi (ok, dåligt att dra insiders som man bara själv fattar, men geografi e geoglofi i fortsättningen ok ? :p) med malin, katastrofkursen ! de kommer bli svinkul :D sen fo ja på modde o här kommer en fin historia :p maj börja läsa upp namnen åså märkt ja att hon fo förbi de ställe där mitt namn borda ha varit. Frågade sen om mitt namn inte stod där, vilket det inte gjorde x) nåjaa, jag var på lektionen och sen på rasten så tååni ba: hej liza di ropa upp ditt namn på HK xDD muahahhaha, vitsi ja e dum -.- ja ha int printa ut min läseordning nå men myki folk hadd modde så ja tänkt att säkert har jag o xD snyggt, just snyggt x) nåjaa sen hadd ja hissa, lagom kul :p o sen gymppa me amanda o malin ^^ har allt utom musik me malin xD

men jaaa nog om skolan :p efter skolan va ja me madde. vi kolla på picture this, bra va den (: sen systrar i jeans 2, riktit bra no men de blev mest en såndär "gå int dit","du sku ba våg puss henne", "men säg de dååå!!!"-film ;)

nu hör ja på musik, finns de nå bättre ? både ti sita o hör på m pakora-they talk sh t about me som e helt såndär man bara blir på g av och sen augustana-sweet and low som bara e så fin o man får bara sita o tänk på saker :) musik måst no va de bästa som finns efter människor :p nåjaa men imåron blir de bara gymppa o sen hem tibax ! yeyy, sweet !

ja har som sagt inga planer ti sportlove och jag e väldigt öppen för förslag :) känner ni att ni tycker ja e trevli ti umgås me o att ni har tråkit under sportlovet så ring, skick, kom in via mitt eller vad som hällst (: ja sku bli så arma glad (: ha de bra david btw i sverige ! :D

SOMEDAY I'M GONNA RUN ACROSS YOUR MIND

-v-
Livet enligt Liza | |
#1 - - David:

Haha, joojag har de bäst:D

Upp