SOMMARLOV !!

nåjaa nu talar vi pojkar o flickor !

dagen börja me avslutning vi oxhamns (: filma när madde o ida o di sjöng run åså fota ja massor ((: sen sprang ja iväg snabbt fö tillome mina tårar börja kom fram, känsli som ja e -_- men så på min egen avslutning. fick betygen, helt nöjd o sen så så vi på dimisionen ((: seen ti stan me luuk åså träffa vi linda, casi, dennis o fanny. så o köp present åt jontti o sen ti prisma o handel mat. efter shoppase o skoskav i massor fo ja ti mitt o byt kläder o saan ti luuks :D så grilla vi där o de va riktit nice ! nåjaa int nå mera yksityiskohtia men de va kul (yy) sen me veronica ti staadin o satt oss ner vi ett bord utanföri marmaris (jo he e relevant ;D) o då va klockan typ 6 ^^men sen fo hon åså börja de koma liiti annat folk. först kom jonno, sancken, olli o jim :) sen kom jeppe, madde, anders, davve, josse o hanna :) åså kom emppu o joni nångång o sen robbbin, alina, joel, sara o jojjo :) o ja satt heila tiin utanföri marmaris ;D ända ti typ halv 11 (?) då steg jag, madde, jonno o robbbin upp o gick runt liiti o ba tålla x) kolla på folk som va heilt i fyllo, de e rolit x) men jaa så fo jag o madde hem just före 12 :)) de va no en superkväll ! träffa så myki folk o de e ju allti nice !

men ork int berätt nåmer, de kommer myki bilder iställ ;D o de e massa folk som ha tagi domhär bilderna som e från stan, ingen aning om vem som ha tagi vilken men skillna ^^



ellen, madde o ida :) run.


ida får betyg :)


madde får betyg :)


luuk o julla o di sjöng också run ^^ o lite annat o :b ja har chokla på linsen däför sir bilden lite vit ut i kanterna -_-


studenterna 2009


sommar !


grillfest vi luuks ^^


ja no ere livat i jeppis ;D nämen dähär va ju typ runt 7,8 (aa)


ja o jeppe C:


linda o olli =D


min LAGKAMRAT jim ^^


mandis, madde, freddi, santti, hanna o liiti åv anders :b


jeppe, olli, linda o joni utanföri marmaris, the place to be !


jag o jonno, va vi kollar på veit ja int xD


alina o jag ^^ bruk si ut såde på di flesta bilderna x)) ja va int berädd xD

SUPERTREVLI KVÄLL !! så hööni tack fö en minnesvärd början på sommarlove =D mera sånt ! nu ska ja no ta o si veronica mars <3<3<3 gonatt hejdå :33

Livet enligt Liza | |
Upp