länge sen, f-f-f-f-låt ^^

men eftersom david vila si mitt rum o bdb nu ha fått skåvi så kan ja ju lägg här så ja nu uppdaterar mig här nångång (a) men iaf så va de så att ja hadd packa ur mitt rum helt o hållet o e no redo att flytt ti vasa nu ;D

mitt rum före ja hadd städa, ja vet de e hämskt !



o dähär blev resultatet ^^



mitt rum e litet o man kan int riktit göra myki annat me de än som de e, vilket suger -.- sku vila möbler om varannan månad typ men de går bara ti ha på 2 sätt så jaa xD men nu ska ja iaf ändra mitt rum från cars-rum som de ha vari till jaa svartvitt :b sådär kändisinspirerat :b eller jaa elvis, marilyn monroe, michael jackson, james dean m.m :b ja bara inskaffa lite tavlor o grejjer ^^

men jaa nu david ha du sitt mitt rum ^^

okej va händer idaa ? :D joo chris o lotta kommer ti maddes på lite födelsedags-mat x) typ ^^ så siir vi väll nå film o sånt (: blir no najjs de ska ja säg :D o imr ede första studentprove då :S guhhhhh ja blir ba nervösare o nervösare fö varje da som går :S men no går de väll bra (:

nu ska ja fara o si på film, moidå :3

Livet enligt Liza | |
#1 - - Alina:

Ne ho har int, men ho prova min bara :D

Upp