i love the way you lie

eminems o rihannas låt som ja (o antagligen madde o) har på hjärnan nu :) de e int så ofta man har bra låtar på hjärnan men denhär fastnar ^^

okej, va ti frejs skäre me made, frej, pontus o filip igår-idaa då. kom dit o he va världens finast tär o både jag o madde hadd lämna kamera hemma. trodd vi. hitta min i en påse några timmar senare, oj vilken rambambula ;D nåjaa men iaf så chilla vi mest o grilla o spela kort o sånde chill. to me mp3n på klippona o kolla solnedgången o jaa he va no dåmäktot ^^ sen tå vi hadd iti, ungifär kl 1 tyckt dömde aader (all utom jag o frej) att di sku böri sova. så jag o frej dro en allnighter o fo ti andra sidan av holmi o så soluppgången o satt o tala hela natten :) så fruktansvärt bra. strax efter 7 på morne dro vi tibax ti stugo o en stund senare väckt vi dömde aader. ''gomoron, klockan e strax bakett 11, ni får no stig upp nu'' muahahah evil ;) klockan va ju ungifär 8 o tå madde fick reda på he vart e no ti spring fö min o frejs del ;D roligast ever ! ha alder känd me så bra ! ;) men saan vart jag o frej tröitto o sovd mellan 12 o 1 :) städa stugo o sådee o sen fo vi tibax ti bosund me båtn.jag o made fo ti frejs o satt tär o sola tills mades mamma kom efter oss. så direkt ti frissan o klippas, sen hem -> sova i 4 tim -> kolla spanien matchen DAVID VILLA, MY HERO ! -> hämta madde o fo me made, pontus o filip på twilight.

o nu ha ja komi hem från bion o ska bara lada upp lite bilder o sen o sova :)




fruktansvärt fint vare tär !


stevens bil, fick dock ingen bild på steven :'(


pontus o filip ^^


made o frej :)


o jag då :)




''du har några bildre på sole'' - frej


new haircut :)

nå fler bilder kommer de int :) har no massa mäkto bilder på telefon o men hittar int sladden som ska ti den så. men de får räck såhär fö denhär gången ^^ hadd iaf skit bra dagar me er, superkul :D o bästa natten me freka !

men nu o sova ! gonatten.
Livet enligt Liza | |
Upp