Dag 18 och 19

tar en slutspurt me di 2 sista dagarna här nu då

Dag 18: Mina planer, drömmar och mål i livet.

jaa-a, nå om vi böri me planer och mål så ede nu ti gå ut denhär skolan som restonom o få ett bra arbete som ja vill arbet me hela live (eller ede kanske mer en dröm?) annars har ja faktist int så myki planer fö mitt liv. skaff familj o ett stort fint hus. o sen också resa allti när ja får chansen, ska ha ett såpass bra avlönat arbet så ja kan resa mycke :)

sen då drömmar finns de många av. att få ett litet jobb på sidan om turismyrket som har me musik att göra.  att ha ett så stort hus så ja kan laga ett rum ti mini bio, ett till ''musik rum'' och ett rum me ballkong me stjärnkikare o allt möjlit coolt ;D kalla mig nörd om ni vill, men mäktit sku de vara ! en dröm e också att köp en stuga i grekland nånstans , som sommarstuga. jaa ja vet int riktit vannifrån ja ska få alla pengar men de här va ju bara drömmar så :)

Dag 19: Smeknamn jag har och har haft, och varför.

nå eftersom mitt namn e så kort har ja int så myki smeknamn men visst ha ja samla på mig några iaf. hotta fö mitt efternamn, int fö nån annan orsak. lissu - mitt fina smeknamn som pojkarna i klassen kalla mig hela lågstadie, tycker verkligen int om de nu :b ha också blivi kallad lilla my lite från o till, högst antagligen fö min längd. sen finns de ju dihär söta rimmen också: lizafisa hottapotta, liza hotta pizza potta - fråg int ? pizza rimmar ju int änns på liza ?! lizagrisa hottarotta, alltså haha jaa ord som rimmar på liza o hotta hittar man no lite fö många av :b




Fifty things about me | |
Upp