THOMAS SABO

 
fick för några år sen ett Thomas Sabo armband av Benny. Sku minnas att jag fick det 2012 men minns tyvärr int om de va ti födelsedagen, årsdagen eller julklapp. Har iaf under åren samlat till mig 7 berlocker (9 om man räknar med de jag hade från förr). älskar verkligen mitt armband och alla mina berlocker, o blir lika glad (eller möjligtvis gladare och gladare) varje gång jag får en ny. benny vet va ja tycker om (y)
 
då ja fick armbandet fick ja också fjärilsberlocken och silverhjärtat med 'love' ingraverat. 2013 på alla hjärtans dag överraskade benny mig i vasa och gav mig två hjärtan, fjärde berlocken från vänster. i maj då jag kom hem från thailand fick jag flipflop skon som påminner mig om dagen då ja kom hem. en sån bra dag de va. den röda bussen fick jag av benny under vår londonresa i höstas. min älskade fina tingeling fick jag till julklapp nu senast och det röda hjärtat med fyrklövern och en liten söt diamant fick jag som vändags/3årsdags present iår. 
 
de två andra är en anka som jag ha köpt i danmark vid flygfältet och breve den hänger tro hopp o kärlek som jag (eller de va väll nån av tjejerna) HITTA på gatan rakt utanför var vi bodd i thailand. hadd dagen före prata om min kärlek ti jakobstads fina symboler och jag fick ta hem dem o pyssla ihop dem ti en berlock. 
 
kan int säg vilken som e min favorit fö di betyder alla olika saker fö mig. hela armbandet e mitt absoluta favoritsmycke. i framtiden kanske man sku kuna investera en mindre förmögenhet i en TS klocka också, finns så fina som går att lägga på berlockarmbandet. 
 
 
Livet enligt Liza | |
Upp