I LIKE YOU A LOTTLE

efter att ha vari tillsammans i snart 3 bruk väl folk säg ''de känns som att vi ha känt varann hela live''. men ja kan int håll me. jag lär mig nå nytt varje da om benny, mig själv och oss. e int de så de ska va ? de märks att vi bara ha känt varann i ca 4 år o ja e så glad fö de. vi sku no int alls ha passa in i varandras liv fö 6,7 år sen. 
 
men vi ha växt upp. vi vet när vi får va over the top oseriösa o när de int passar sig lika bra. vi skrattar ofta. oftast för att han retar mig och jag blir irriterad. vilket tydligen är bennys favoritsysselsättning. men de leder också till att ja får se ett leende som ja tar åt mig varje gång de dyker upp. ja tar åt mig de o kan int låta bli ti mysflin o känn mig världens lyckligast. vi de lage ha ja glömd va ja va irriterad på. och till inläggets mest cheesiga mening: när du ler just dedär leendet e du snyggast i världen o ja glömmer allt annat. 
 
me benny känner ja en trygghet som ja aldri ha känt förr. att allt kommer bli bra. att hu jobbit de än e me skolan, jobbet eller annat så finns han där för att motivera mig att fortsätta kämpa.
 
fö honom vill ja vara bättre. ja vill verkligen bli en bättre person, fö om live går dit ja vill ede benny som ska leva me mig resten av hans liv. de e han som kommer se mig, prata med mig och lyssna på mig varje dag. för honom vill ja va den bästa versionen av mig själv. 
 
vi e olika personer när vi e ensamma eller med folk. älskar att se att benny behandlar mig annorlunda. vi e löjli tillsammans. vi e barnsliga på ett sätt vi aldri sku va in public. men även om vi har rolit tillsammans tycker vi de e superviktit att spendera tid me våra vänner också. de e viktit att benny får vara pojk, spela xbox, drick en öl, svära o brottas (jepp de e min syn på en vanlig lördag me pojkarna) och jag behöver få min dos av girltalk. 
 
benny, du e den ja ser i min framtid. du e den ja vill irritera i resten av mitt liv. du e den ja vill lyssna på dag ut och dag in om allt mellan himmel och jord. du e den ja vill att ska lyssna när jag berättar om min arbetsdag, va ja köpt fö nya skor, boken ja läser, framtidsdrömmarna jag har. du e den ja vill att ska kittla mig tills ja ger dig blåöga. 
 
love you a lottle benny :') <3 
 
Livet enligt Liza | |
#1 - - gigga:

Voisivoisi :')

Svar: :'))
liza

Upp