Min lilla hemlis

idag blev det klart. har ett nytt jobb till hösten ! golfsäsongen börjar ta slut o ja hadd turen att få ett jobb direkt jag slutar vid golfen.
 
ett stort plus är ju dessutom att jag får jobba inom min branch, turismen alltså. trodd faktist int att ja sku få ett jobb där jag får användning av min utbildning eftersom utbudet e så superlitet här i jeppis. och de e de enda krave jag ha haft i mitt jobbsökande, att jobbe ska finnas i mitt kära jakobstad. så fatta va glad ja blev då jobbet på Hotel Epoque dök upp! a dream come true alltså! så jaa, de e på Epoque ni kommer hitta mig i höst och i framtiden.
 
känns superspännande men jätteroligt på samma gång att börja med något nytt efter 4 år på samma ställe. även om jag kommer sakna mina fina arbetskompisar på golfen.
 
huh, får adhd av att prat om dähär så nu måst ja no slut. hur som helst e ja glad, tacksam och förväntansfull allt i ett !
 
 
Livet enligt Liza | |
Upp