EXAMENSPRESENTER

som jag sa efter julen då jag lag upp bilder på mina julklappar: dehär inlägget e för att ja själv ska kuna gå tillbaka o minnas allt fint som jag ha fått. glömmer så snabbt vad jag har fått av vem. 
 
 
av min faster med familj fick jag Pulsar klockan som jag redan är beroende av. ett sånt superfint minne ! halsbandet och örhängena fick jag av benny. han lyckas allti överträff sig själv, tycker om båda gåvorna så myki älskling! 
 
 
hadd dessutom önska mig muminsaker till examen, vilket förståss syntes bra. Dehär fick jag av Bennys familj. Di e absolut perfekt o ja kan int vänt ti flytt hemifrån så ja kan få lägg di på nån fin hylla i mitt kök. 
 
 
Av Pia och Anna-Lena fick ja dihär fina sängkläderna som ja också tror ja ska spara tills jag flyttar hemifrån, även om det kan va några år. Love it ! 
 
 
fick 6 fina muminmuggar av favorittjejjerna Made o Gigga, en av lilla Agnes och en av mommo o moffa. 8 fina muggar till min samling som före denhär dagen bestod av en mugg som ja fick till julklapp av mamma ifjol. 
 
 
Av mommo och moffa fick jag också dethär muminpaketet fyllt med muminprylar som vykort, frimärken, en bildbok som ja nångång långt in i framtiden får läsa fö mina barn och det som syns där bakom är samlarobjekt som gjorts iår till Tove Janssons ära då de nu e 100 år sen hon föddes. Paketet innehåller ett kuvert och frimärken. Sånt här blir jag glad av ! 
 
Tusen, tusen tack till alla som gratulerade mig på min examensdag och till mina nära och kära fö dihär otroligt fina gåvorna. Ni är guld värda. 
Livet enligt Liza | |
Upp