Previously on..

jaa ja e no verkligen usel på att uppdatera här. men nu känns de faktist som att ja ha jobba som ett svin senaste veckan. igår var ja dock ledig för att min fina kollega sara gifte sig me sin tony. de va så otroligt fint o roligt bröllop så ja kan bara säg grattis ti herr och fru Rasmus o tack fö en fin fest ! 
 
ännu imoron ska ja tyng mig ti jobbe för en till 9½ timmars dag men efter de e ja ledi 2 dagar. hjälp så skönt ! fick dessutom fina nyheter idaa om att ja får ta mig an nya utmaningar till hösten ! alltså ja blir så glad ! men mera om de senare. 
 
och joo, ja va mycket dålig att ta bilder då jag och gigga va i tammerfors så har inget att visa eller berätta heller fö den delen. vi hadd iaf jättejätterolit verkligen ! kom också hem me myki finsaker hehe. 
 
skriver mer på min andra blogg at the moment faktist fö temat där passar mig bättre. e på myshumör precis hela tiden o vill int tråk ut er me sånt som ni int e intresserade av. MEN JA LOVAR att då ja kan berätt mer om mina ''nya utmaningar'' så kommer de hit iaf. 
 
 
mammas 8nde underverk, Gunvald.
 
 
så myki kärlek i dethär rumme <3
Livet enligt Liza | |
Upp