ONE TREE HILL OVERLOAD

såg just färdigt One Tree Hill för tredje gången. o ja vet redan att ja kommer se serien igen efter några år. behöver kanske int säg att OTH e min absoluta favoritserie in the history of ever. finns inget som kommer nära. serien betyder olika saker fö mig varje gång ja ser den. första gången va ja typ 18,19 år o hadd just flytta ti vasa så då relatera ja ti saker som hadd me de ti gö. nu då ja såg den e ja äldre o kan känna igen mig i di senare säsongerna då di spelar just 22,23 år. nästa gång ja sir de kanske ja har egna barn o kan relatera ti föräldrarna i serien. de e de som e så fint me OTH, den passar åt så myki olika folk o berör på så många olika sätt. 
 
nåja de om de. ni som int ha sitt serien, SE DEN ! ni kommer int ångra er. även om ni bara vill se den en gång igenom. 
 
 
jaa så känner ja mig fö tredje gången på 4 år nu.. de blir int nå lättare
 
 
men som sagt, de kommer bli ett fjärde och säkert femte varv ännu i livet ! 
 


 
the love of my life. sry benny <3 
Livet enligt Liza | |
#1 - - Caast:

Jag har fortfarand roligt åt att Brooke kalla Peyton "Peyton Marie Sawyer - PMS" när hon va sur. XD

Svar: haha jaa så klockrent ! :''D
liza

Upp