snö och vårrullar

första dagen på sportlov som inte blivit en hemmakväll ^^ lite bilder från min dag ute med min lillebror august (:


den traditionella "kast snö så tar ja bild"-bilden ^^


den bjuder ja på. men min bror e söt ^^

sen gick ja ti stan fö ti träff alina vi lbb. satt där nån minut, ändrade oss och gick till vietnamgrillen på några vårrullar iställe. de va gott. satt där nån timme, gick sen till mcen. åt en glass som va ganska go men smaklös ändå no. sen ti alinas o koll på nya huse, riktit riktit fint (: va på datorn, alina spela totem destroyer (som jag o blivi beroend av btw nux)) åså hörd vi på eurovisionlåtan, hahh vitsi va skit di va allihop ! men ja så gick ja hem en halv 11. nu siter ja här då o hör på musik som allti (:


 
fina vintervyer i jeppis (:

nu ska ja lär mig lite lyrics ^^ imåron blir de skojj ((: kmr kanske inlägg imåron om de kommer sig så^^ pyss !
Livet enligt Liza | |
Upp