you don't know me, and you don't wear my chanes

boston <33333333333333333333333333333<3333333 bästa låten ever <3

nu ha jag o pappa fösöka få datorn ikoppla i tvn fö ti si film men jaa he gick ju int så bra så vi skeit i e ^^ men he va ju trevlit he o fö nu fick ja iställi sita på msn en stund o prat me trevli männskor C: bl.a jag o jim hadd ju en trevli konva ;P o jag o olli spela tic a tac poker C: men nu ska ja no böri fara o sova :) sku väll måst änder dähär dygnsrytmen ti lite bättre än den e nu. Far o sova 3,4 o vaknar 1 sku väll måst bli far o sova 12,1 o vaknar 11 eller nå sånt liknand :b 2 korta veckor kvar sommarlov :S va ska vi ti skolan o gö ? -.- men juu nu o sova, eller de blir väll hör på musik i nån timme före som de bruk (a) LORD EST-NYT SAA JUHLIA TAAS <3 sommarhitt 2009 ! (((((((((((((((((((((((((((((((((: sååå bra !!!


ha int vi rita fint :'') barnasinnet e ju kvar iaf ^^


av 3 spel mot olli vann jag 2 och han 1 ^^ madde du sku ha siit va lotto ha hadd tidee en gang ;O ha hadd såde som jag bruk ha, så ha fick all dömdee jokra -.- x)))

GONATT :3
Livet enligt Liza | |
Upp