EFTER EN TOPPENHELG

har en riktit fin helg bakom mig o känner mig redo för den kommande veckan. fredagen började somsagt me snabbshopping me gigga. fick hem nåt klädesplagg, födelsedagspresent åt mamma och hittills världen bästa bok; the fault in our stars. har läst en tredjedel o e helt förälskad i den. på kvällen va jag o benny o åt god mat o hadd de mysigt. lördag betydd jobb och efter jobbe fira vi mammas 50års dag me familjen (minus yngsta bror som e i piteå) och såg fotboll.
idag var det jobb igen. tävlingsdag och enda i jobb så jag hade fullt upp men roligt så ! direkt efter jobbet hämtade jag upp tre gamla klasskompisar åså fo vi ti fäboda och åt. tre timmar senare fo vi hem. otroligt trevlig kväll och såå roligt att träffa alla på det här sättet och höra vad di ha gjort sen vi sågs sist. de va alltså 7 år sen vi alla träffades sist så visst fanns det mycket att prata om. far o sova med ett stort flin ikv.

men nu "tar ja kvälldi" o kryper ner i sängen me min bok. tack allihopa för en fin helg !



Livet enligt Liza | |
#1 - - Caast:

ooooh TFIOS! Ö_Ö ;_; "Congratulations! You're a woman! Now die." ord kan int beskriv hur mycke ja tycker om den där boken. Så. Bra. Ha du kommi långt?

Svar: jaa den e så bra ! ha läst halva nu. hittills typ det bästa ja nångång läst. vill veta hu den slutar men vill int läsa ut den :'((
liza

Upp