DAGENS

1. Dagens låt: American Authors – Love
2. När vaknade du imorse? 10
3. Vad var det första du tänkte när du vaknade? idag händer det
4. Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni? Jag ringd min chef för att bekräfta att ja tar jobbet. 
5. Vilket humör är du på? jättebra ! är glad, taggad och nervös, the good kind. 
6. Har du ont någonstans? pikilite träningsvärk 
7. Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? Äkta thailändsk padthai !
8. Vad köpte du när du drog ditt kort senast? en blyertspenna. random.
9. Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? möjligtvis facebook
10.Vad ska du göra i kväll? det blir nog gym
11.Vilken är den första låten du sätter på idag? 50 Cent – New Day
12.Vad tycker du om din blogg? Den ha vari allt för deppig för min smak de senaste veckorna. ska bättra på de ! 
13.Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? såg möjligtvis på Simon
14.Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? kanske en slick på kinden av Hulda hehe
15.När fotade du något senast, och vad? Emmas söta valp Chuck
16.Har du gjort av med pengar idag, på vad? gymme ha väl dragi idaa
17.Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? säng, säng mera säng
18.Vad har du på dig idag? mjukisbyxor och min favvo marines-paita. 
 
 
en supergammal bild på de ! eller iaf 2-3 år gammal. reagerade bara på mitt långa hår som ja gärna sku ta tibax ! men den mörkare färgen trivs ja nog bättre med än den ljusa. 
 

Livet enligt Liza | |
Upp