MUSIK, FILMTIPS OCH GRATULATIONER

Cunninlynguists – Drunk Dial (feat. Murs & Grieves)
 
int kanske djupast texten ja ha hörd men då di sjunger ''it's four o'clock on a sunday morning'' får ja fiilis. 
 
ha en riktit fin helg bakom mig. på fredan hadd ja jobb o på kvällen åt vi god mat o såg let's dance hemma. på lörda blev de jobb igen o kvällen spendera ja me benny. vi såg The secret life of Walter Mitty. riktit bra film! annorlunda o riktit mysig. rekommenderar absolut ! söndagen va ledig dag fö mig så jag o benny såg film o serier, sovd o busa me chuck hela dan. som ja ha sagt förr: söndagen e min absoluta favoritdag ! så helgen ha ''firats'' på bästa sätt. 
 
nu ede ny vecka o den börjar ja me ännu en ledig dag. ha sett nyast game of thrones (gotta love mondays) och fredagens vampire diaries avsnitt. planerna fö dagen e no att ligg i sängen hela dagen för att ladda inför arbetsveckan. ska väll nog tyng in ett gympass nånstans ikv också. 
 
 
min yngsta broder fyller också år idaa ! så grattis ti honom på 15 års dagen ! mopo o konfirmation ede som gäller i sommar alltså. 
 
 
Livet enligt Liza | |
Upp