Ingen blogglust

..eller rättare sagt ingenting att blogga om. sku vila ha massa rolit ti berätt o myki bilder ti vis men nee nu just har ja nada. ikv kommer iaf koma ett inlägg me lite bilder från en rolig dag på jobbe.
 
benny e på repövning i dragsvik så jag ha tagi så myki jobb ja bara kan få för att fördriva tiden. ha alltså jobba varje dag och dubbelskift de flesta dagarna. de e o en orsak ti vaför ja int har nå ti berätt.
 
denhär finlandssvenskabloggare-gruppen på facebook ha gett många ökad lust att blogga men de funka int fö mig av nån konsti orsak. jättebra idé o fattar egentligen int vaför int de ha funnits förr ? men nej nån ökad blogglust fick ja int. blev snarare mera pressad att skriv fina och intressanta inlägg.
 
däremot har intresset för min andra blogg öka så den uppdateras dagligen. skulle helst kalla den en mysblogg eftersom de e absolut nolltolerans för stress i den bloggen. men på senaste tiden kan ja no kalla den ti en bokblogg. så e ni intresserade får ni gärna börja följa den, e ni int intresserade så ede ärligt talat roligare för mig om ni int läser så ja int behöver känna att ja tråkar ut nån. som här hehe.
 
 
klicka på bilden för att koma ti min andra blogg.
Livet enligt Liza | |
#1 - - Susanna Maria J:

Så kul med en stressfri blogg :) Ska kika in med en gång ! ;)

Svar: roligt att höra, hoppas du hittar nåt intressant där ! måste nog själv kika in på din blogg också :)
liza

Upp