Varför har ingen sagt åt mig...

De flesta serier jag börjar följa älskar jag, de jag bara gillar lite är väldigt få. Har så många favoriter, eftersom de är från olika genrer är de svåra att jämföra,  men min absoluta favorit är One Tree Hill. Har sett hela serien 2 gånger och säsong 4-9 tre gånger. Den serier betyder så förbaskat mycket och jag kan relatera på ett nytt sätt varje gång jag ser den. Det finns inga karaktärer jag bryr mig om mer än Brooke Davis (Sophia Bush my love) och gänget. Skulle kunna prata om det här hur länge som helst. 
 
Serier som ofta rekommenderas åt såna som gillar OTH är Gossip Girl, The OC och Gilmore girls. De två första har jag sett. Gossip Girl var helt ok, inget mer. The OC gillade jag mycket (jamenar, jag absolut älskar Seth Cohen!) men den var lite för deprimerande för min smak, lite för mycket problem. MEN VARFÖR har jag inte sett Gilmore girls tidigare ?? Har sett de första 5 avsnitten idag och känner på mig att jag har nåt super framför mig ! Många skådisar jag älskar från tidigare (bäst idag: Sam från Supernatural som i Gilmore girls heter Dean, hahah !) och den är helt enkelt riktigt feel-goodig. Ska fösöka att inte sluka alla 7 säsonger redan i november.. 
 
 
Livet enligt Liza | |
Upp