Nytt försök

Madde fick mig att inse att ja älskar att ha en blogg att gå tibax till o läsa när jag har tråkigt. det finns så himla myki minnen i den här bloggen, myki mer än jag änns kan förstå. Så jag fick världens kick att sakta men säkert komma tibax hit. 
 
Här i början kommer jag iallafall skriva endast inlägg om speciella dagar, resor, favoritmusiken, filmtips och kanske en kärleksförklaring nu som då. Stunder jag helt enkelt vill ha här så jag kan hitta tibax ti dem i framtiden. Vardagsinlägg kommer jag försöka hålla mig ifrån för att hålla inspirationen uppe så länge som möjligt. 
 
Har jag inga läsare kvar här gör det inte så mycket. Det är ju hur som helst mest för mig själv jag skriver. Om det mot förmodan finns någon som ännu kikar in här ibland, yay ! Tack för att ni väntat på mig, nu gör jag ett nytt försök. 
 
 
Livet enligt Liza | |
Upp