TBT - Rethymnon 2015

Eftersom jag missat ett helt år med minnesvärda ögonblick här på bloggen kommer jag använda torsdagen som tillbakablick på några stora händelser. Throwback Thursday ni vet. 
 
Idag blir det flashbacks från höstens södernresa som gjordes till Rethymnon, Grekland tillsammans med Benny, Gigga och Julius. Vi var där en vecka och hade riktigt fint väder, tog det lugnt och bara njöt. Det får bli ett bildinlägg. 
 
 
Började vår resa med att åka till Helsinfors och se Hjk-Liverpool. Rätt så lite folk och kallt som 17 men häftigt ändå. Sen sov vi på flygfältet hela natten innan flyget tog oss till Grekland. 
 
 
 
 
De här två gjorde resan ännu mer spännande genom att förlova sig ! Bröllop blir det i Augusti 2016 !
 
 
Den absolut varmaste dagen bestämde vi oss för att spela minigolf. Big mistake. Men roligt var det ändå, kaniner sprang löst lite här och var och kalkoner som skrek till nu som då. Och såklart vann jag i spelet. Yay me. 
 
 
 
Firade Giggas och Julius förlovning med bästa maten på hela resan + vin. Det sistnämnda var ingen hit. 
 
 
 
 
Hade en sån otroligt rolig vecka med er bland jobbiga finnar (får jag väl säga då jag själv är en) ''Problem, problem'', never ending fyrverkerier, ALLT för hög musik i en tom bar, Fanta lemon, pita gyros och många härliga skratt. Så tusen tack för en fin resa ! Hoppas vi gör om det igen snart. 
 
 
Livet enligt Liza | |
Upp